Jak zrobić dobry screencast?
 Oceń wpis
   

Treści video sa jedną z najlepszych metod przyciągnięcia uwagi użytkowników serwisu internetowego. Na dodatek serwisy z filmami mają dobre statystyki, rośnie im przeciętna długość wizyty. Nic dziwnego, ze najtęzsze umysły Web 2.0 w pocie czoła opracowują nowe metody produkcji doskonałych klipów. Zobaczcie, jak video przygotowuje się w Softonic :)

 

 

 

 

[Disclaimer: Autor bloga pracuje w Softonic.com]

Komentarze (3)
YouTube to badziew. Sprawdź MSN Video.
 Oceń wpis
   
Microsoft ma nową stronę z serwisem video. Taką, że wnet zbieram szczękę z podłogi.
Przy okazji pokazali zastosowanie nowego sposobu pomiaru zachowań użytkownika, który zapewne będzie standardem (bo Nielsen NetRatings już używa).
Nazywa się to Time on Site i zastępuje odsłony, którymi chwalą się serwisy, które nie potrafią znaleźć użytkowników, za to potrafią ich zmuszać do klikania w poszukiwaniu treści.

OK wróćmy do Microsoftu. Dzięki temu Time on Site oni mają też reklamy, które oglądamy co 3 minuty a nie co film czy co odsłonę jak w starszych prymitywnych rozwiązaniach. :)
Poza tym mają piękny player, który naprawdę działa w trybie full screen, można sobie te filmy osadzać na własnych stronach i wszystko jest piękne.
I jeszcze jedno zdziwienie - MS zrobił tą stronę używając Adobe Flash, zamiast swojego Silverlighta, co znaczy, że możecie ją obejrzeć także z X'owego systemu.

Pięknie jest.
Przy okazji, zapraszam na Aulę.
Komentarze (8)
Poważna luka bezpieczeństwa w MSN Messenger
 Oceń wpis
   
Jeszcze niedawno pisałem jaki Windows Live! jest zaskakująco fajny, aby dziś wrócić na Ziemię.
To było twarde lądowanie.
MSN Messenger screen
Wszyscy użytkownicy komunikatorów Microsoftu: MSN Messenger 6.2, 7.0, 7.5, oraz Windows Live Messenger 8.0 powinni jak najszybciej pobrać aktualizację do wersji 8.1.
Tym razem bezpieczny okazał się Windows 2000 SP4 ze swoją wersją komunikatora (MSN Messenger 7.0.0820).

Nowa wersja MSN Messengera jest tutaj. Wersję komunikatora sprawdza się w Pomoc -> O MSN Messenger. Zaktualizowana wersja to 8.1.0178.00, wcześniejsze wymagają aktualizacji.

W komunikatorze, który wszyscy użytkownicy Windows mają koło zegarka jest dziura pozwalająca na wykonanie zewnętrznego kodu w wypadku zaakceptowania zaproszenia do rozmowy video lub przyjęcia obrazu z kamery internetowej.

Mashable podaje, że Microsoft wiedział o dziurze od początku roku i od tego czasu można było pobrać zaktualizowaną wersję, ale dopiero teraz problem stał się znany reszcie świata i dopiero teraz Microsoft zaleca aktualizację wszystkim użytkownikom. Polityka bezpieczeństwa Redmond nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać.

Więcej informacji w biuletynie Microsoftu.
Komentarze (0)
Ankieta
Co stanie się z telewizorami?
Zostaną wyparte przez komputery PC
Przejmą funkcje komputerów PC
Razem z PC znikną z rynku
Będą się rozwijać niezależnie od komputerów
Nie mam zdania na ten temat
Mam inne zdanie (komentarz pod wpisem)
O mnie
Piotr Wrzosiński
Piotr Wrzosiński
Najnowsze wpisy
2011-10-03 10:41 W zeszłym tygodniu pod nowym adresem
2011-09-25 18:20 Minął kolejny tydzień
2011-09-19 11:07 Podsumowanie tygodnia
2011-09-12 13:37 Przedruk i przeprowadzka
2011-09-02 17:36 Wybierz swój e-book!
Najnowsze komentarze
2015-02-24 18:33
KamilDawid:
Minął kolejny tydzień
Mam nadzieje, że to nie będzie koniec bloga. Zapraszam
2014-10-08 04:36
Thank you:
Nie ukradliśmy tego HTC z Windows Mobile. Serio.
Thank you http://gamesfree4flash.blogspot.com/[...]
2014-10-08 04:34
Thank you:
Nie ukradliśmy tego HTC z Windows Mobile. Serio.
Thank you http://downloadgamesair.blogspot.com/[...]