Najlepszy telefon 2009 roku: INQ1
 Oceń wpis
   

Nie ma ekranu dotykowego, jego kamera to marne 3,2 Mpx, wygląda jak stara Nokia. To najlepszy telefon targów Mobile World Congress 2009. Panie i Panowie, poznajcie Social Mobile - społeczny telefon INQ1.

Dostępny w brytyjskiej sieci 3 UK, INQ jest sprzedawany ze specjalnymi planami taryfowymi. Pracujący w technologii 3G telefon większość danych przesyła bowiem przez internet. INQ jest w pełni zintegrowany z serwisem facebook, komunikatorami Skype oraz Windows Live Messenger, oraz społecznościowym serwisem muzycznym Last.fm. Wbudowana przeglądarka korzysta z opisywanej na wnet wtyczki Hyperwords wzbogacając treść przeglądanych stron.

Tradycyjna wysuwana klawiatura pozwala na bezwzrokowe pisanie pod ławką, wiadomości sa wysyłane bezpośrednio na facebook lub komunikator. Rozmowy prowadzone są za pośrednictwem internetu (VoIP). Wykonane zdjęcia można wysyłać bezpośrednio na konto w serwisie facebook.

INQ to przedmiot pożądania brytyjskich nastolatków, pozostający w zasięgu ich kieszeni i dużo sympatyczniejszy niż oślizgły iPhone. Za projektem stoją byli pracownicy firmy Hutchinson Whampoa, która jest właścicielem firmy INQ. Dzięki ścisłej współpracy z Hutchinson, telefon jest oferowany w sieci 3 ze specjalnymi planami taryfowymi. Użytkownicy nie muszą się martwić ilością przesyłanych danych - mogą być ciągle online w kontakcie ze swoimi znajomymi.

ekran bezczynności inqmenu inq

[Zdjęcia: INQ Mobile, materiały prasowe]

Komentarze (3)
MWC: Yahoo! Mobile i Android w nowej odsłonie
 Oceń wpis
   

Jeszcze trzy filmy z MWC. Na pierwszym widać jak działa Android - system operacyjny dla telefonów komórkowych opracowany przez Google - na urządzeniu General Mobile w pełni obsługiwanym przez ekran dotykowy:

Drugi i trzeci film to aplikacja Yahoo! Mobile. Yahoo! ma niesamowitą technologię rozpoznawania głosu. Na filmie widać dość łatwe hasło "weather", ale testowaliśmy tez "Ironman" z dobrym skutkiem :)

Komentarze (3)
Nie ukradliśmy tego HTC z Windows Mobile. Serio.
 Oceń wpis
   

Pewnie już czytaliście, bo nawet TC przepisał, że OnSoftware ma ostatnie zdjęcie skradzionego HTC z Windows Mobile 6.5. Telefon (a może raczej komputer) HTC Touch Diamond, kiedy go filmowaliśmy należał do CEO Telstra, Sola Trujillo. Podobno były w nim ważne i poufne informacje - na naszym filmie ich nie widać.

James Thorthon z Softonic EN filmował prototypowe HTC, ale oddał. Nie mamy tego telefonu, serio. Przeciez nie wzięlibysmy czegoś co działa na Windows Mobile. 

Nie ma się tez czym martwić, bo jak przedwczoraj zapewniał nas Steve Ballmer z Microsoftu (mam to nagrane!) nowe telefony "Windows phone" mają możliwość synchronizacji danych z internetem. Sol na pewno ma wszystkie swoje kontakty i nie musi się martwić kradzieżą.

Gdyby szef australijskiego giganta telekomunikacyjnego czytał wnet, mógłby wysłać SMS Find i Kaspersky Mobile Security odnalazłby zgubę. A tak, znowu wszyscy śmieją się z Microsoftu, choć producent Windows nie tylko niczego nie zgubił, ale jako jedyny zapewniał darmowe WiFi w pobliżu targów (dzięki) :)

Tak wygląda poszukiwany telefon w akcji:

Dzisiejsze popołudnie spędziłem na świetnej imprezie TechCrunch, jak będzie w Warszawie wpadnijcie - w Barcelonie było świetnie.

[pierwszy o sprawie utraconego telefonu napisał sam James, na OnSoftware EN]

Komentarze (2)
Palm Pre Web OS w akcji
 Oceń wpis
   

Skype nie mógł nam pokazać Nokii, za to mamy filmy z Palm OS:

 

Fajny, prawda?

Komentarze (0)
Skype w N97 to prawda, ale jeszcze nie teraz.
 Oceń wpis
   

Wczoraj Skype ogłosił swoje nowe produkty dla urządzen mobilnych.

  • Skype na urzadzenia z procesorem Intel Atom
  • Skype dla Windows Mobile (szczególnie fajny jako panel na Sony Ericsson Xperia X1)
  • Skype Lite na Android i telefony z obsługą Java
  • i największa sensacja: Skype zintegrowany z N97.

Wszyscy się ucieszyli, wkleili materiały prasowe do swoich mediów i poszli spać. Tymczasem Softonic zapragnął nagrać wideo z N97 ze Skype w akcji. Zwłaszcza, że VP Nokii, Jose-Luis Martinez migał nam taką śliczną białą Nokią wczoraj i mamy ją na filmie, tylko z daleka (i nie widać na niej Skype tylko przegladarkę internetową).

Niestety okazało się, że N97 ze Skype nie ma w Barcelonie. Nikt z Nokii ani nikt ze Skype nie mógł nam pokazać nic innego niż fotki, które wszyscy dostaliśmy w materiałach. Własciwie to oczywiste, gdyby mieli fajnego Skype na Symbiana nie ogłaszaliby wersji Lite, prawda?

Chcesz być dziennikarzem? Zapamiętaj: Jeśli Twoja mama mówi Ci, że Cię kocha potwierdź to u innego źródła przed publikacją.

Komentarze (5)
1 | 2 |
Ankieta
Co stanie się z telewizorami?
Zostaną wyparte przez komputery PC
Przejmą funkcje komputerów PC
Razem z PC znikną z rynku
Będą się rozwijać niezależnie od komputerów
Nie mam zdania na ten temat
Mam inne zdanie (komentarz pod wpisem)
O mnie
Piotr Wrzosiński
Piotr Wrzosiński
Najnowsze wpisy
2011-10-03 10:41 W zeszłym tygodniu pod nowym adresem
2011-09-25 18:20 Minął kolejny tydzień
2011-09-19 11:07 Podsumowanie tygodnia
2011-09-12 13:37 Przedruk i przeprowadzka
2011-09-02 17:36 Wybierz swój e-book!
Najnowsze komentarze
2015-02-24 18:33
KamilDawid:
Minął kolejny tydzień
Mam nadzieje, że to nie będzie koniec bloga. Zapraszam
2014-10-08 04:36
Thank you:
Nie ukradliśmy tego HTC z Windows Mobile. Serio.
Thank you http://gamesfree4flash.blogspot.com/[...]
2014-10-08 04:34
Thank you:
Nie ukradliśmy tego HTC z Windows Mobile. Serio.
Thank you http://downloadgamesair.blogspot.com/[...]