Nie idźcie na Yulbiz Warszawa!
 Oceń wpis
   
Co to jest Yulbiz Warszawa?
Yulbiz Warszawa to nieformalny klub blogerów ze środowiska biznesu, dziennikarzy i przedsiębiorców nowej ekonomii, który powstał z inicjatywy Krzysztofa Urbanowicza

Co będzie się działo na następnym Yulbiz Warszawa?
To już trzecie spotkanie z serii Yulbiz Warszawa. Tym razem sponsorem spotkania ma być portal gazeta.pl.
W trakcie spotkania zostaną wygłoszone prezentacje:

Strategia Agory w internecie - Tomasz Józefacki, dyrektor pionu Internet w Agorze od 2006 r. Do końca sierpnia 2004 roku, związany był z "The New York Times", w którym w pracował na stanowisku kierownika działu marketingu i był odpowiedzialny za promocję portalu NYTimes.com. Jego profil na linkedin.
Cztery zjawiska, które zrewolucjonizowały tradycyjne media - Jeff Mignon, znany specjalista nowych mediów z Nowego Jorku, przedsiębiorca internetowy, twórca m. in. Itsmynews.com. Laureat licznych nagród, w tym Oskara światowego designu za projekt „Pulsu Biznesu", który stworzył z Jackiem Utko. Autor bloga Media Cafe (franc.). Jego profil na linkedin.
Pięć celów marketingowych bloga i marketingu społecznego - Michel Leblanc, kanadyjski konsultant ds. marketingu internetowego i wykorzystania nowych technologii. Autor bloga Michelleblanc.com o strategiach internetowych i marketingu online. Jego profil na linkedin.

Gdzie i kiedy?
  • Miejsce: Warszawa, Restauracja KOM ul. Zielna 37
  • Czas: wtorek 25 września 2007 r. od godz. 19.00 do 24.00
Dlaczego nie przychodzić?
Restauracja Kom ma ograniczoną pojemność a w tej chwili na listę obecności wpisało sie ponad 120 osób, wszystkie bardzo interesujące.
Jeśli więc przyjdziecie na następny Yulbiz, wnet będzie trudno z Wami porozmawiać :)

O Yulbiz Warszawa oraz innych spotkaniach branżowych możecie poczytać na nowym blogu informacyjnym założonym przez Fanatyka.

Do zobaczenia we wtorek.
Komentarze (2)
Sprzedamy Was i Wasze blogi!
 Oceń wpis
   
Jeszcze nie teraz, ale wkrótce, prace nad sposobem sprzedaży trwają.

W sobotę miałem przyjemność uczestniczyć w spotkaniu zorganizowanym przez Maćka Budzicha (mediafun) pod patronatem Media & Marketing [disclaimer: Media&Marketing zapłaciło mi za filiżankę herbaty]*.

Zebrała się tam grupa trzymająca blogi w składzie:
Irena Magierska (Zjadamy Reklamy oraz Megafony)
Joanna Szumowska - (Breathing in Fumes)
Mateusz Gruca- (kreacji korelacje)
Michał Faber (BiznesNet)
Marcin Jagodziński (Netto)
Artur Kurasiński (blog.kurasinski.com oraz m.in. Chomiksy; organizator akcji promocyjnej dezodorantów pod mylącym tytułem Cenzurze Nie)
Paweł Lipiec (Polski Blogger)
Marcin Talarek (agencja maxweber, blog 29,99 oraz blog telewizji "n")
Krzysztof Urbanowicz (Media Cafe PL)
Piotr Wrzosiński (czyli wnet :))
Maciej Zawadziński - (krytycy.pl - projekt się tworzy)
oraz chwilami kot Krzak (jeszcze nie ma bloga)

Jak można się łatwo domyśleć ze składu osobowego oraz patrona (to bylo jedno ze słów kluczowych dyskusji - czy zgodziłbyś się na patrona bloga), rozmawialiśmy o marketingu i reklamie za pośrednictwem blogów.
Co to sa blogi? Czy można reklamować coś na blogach? Jeśli tak to w jakiej formie? Czy można zgodzić się na notkę sponsorowaną? Albo sponsorowanie całego bloga? Czy można wziąć coś do testów i o tym napisać? Czy blogi firmowe mają sens? Jak należy je robić aby sens miały i czy to w ogóle możliwe? Czy słoń może wejść na lodowisko i tańczyć?
Na te wszystkie pytania próbowaliśmy znaleźć odpowiedź, ale chyba nie znaleźliśmy, bo wyszła wcześniej z herbaciarni razem z Marcinem ;)

Rozmawialiśmy tez o projekcie Krytycy.pl - który wzbudził wśród nas spore kontrowersje, ciekawe jak sprawdzi sie w praktyce.
Poza tym udało nam się stworzyć kilka planów zdobycia świata itd. itp. jak zwykle przy takich okazjach.

Zapis dyskusji znajdziecie w październikowym Media&Marketing [disclaimer: Media&Marketing zapłaciło mi za filiżankę herbaty]*, w którym będzie cały dodatek poświęcony blogom. O ile przejdziemy cenzurę.

Relacja Artura tutaj.

-
* taki [disclaimer] może być jednym ze sposobów zachowania wiarygodności blogera, który opisuje zasponsorowany produkt/wydarzenie/usługę.
Komentarze (6)
Polski teledysk na BoingBoing!
 Oceń wpis
   
Musiałem o tym wnet napisać :) Polski klip z muzyką ragga bhangra grupy Masala (Od Tarnobrzegu po Bangladesz) pojawił się na BoingBoing.
Dlaczego to ważne? Bo BoingBoing [Katalog wspaniałych rzeczy] (pierwotnie bOING bOING) to magazyn blogowy z najwyższej półki - istnieje od 1988 roku (oczywiście wtedy był papierowym zinem), w tej chwili ma "autorytet" Technorati bliski 25 000 punktów, co daje mu drugie miejsce po Engadget.
Innymi słowy, to drugi najpopularniejszy serwis blogowy na świecie. I pierwszy poświęcony kulturze :)

Dlatego polska bhangra na boing boing to niesamowity sukces grupy Masala, ale też namacalny dowód globalizacji w działaniu.

W nagrodę wyróżniony przez Coryego Doctorova teledysk na wnet:
MASALA na MySpace wnet polecam :)
Komentarze (5)
Blogi w reklamie i reklama na blogach
 Oceń wpis
   
Jedną z kontrowersji jaką wzbudził wnet tuż po swoim powstaniu było poruszenie kwestii nieetycznej reklamy na blogach.
Jak pamiętacie (albo nie) pisałem o tym tuż po Tubie 01 - spotkaniu blogerów zorganizowanym przez Maćka (mediafun.pl).
Temat okazał się interesować nie tylko mnie, więc Maciek dzięki uprzejmości pisma Media & Marketing organizuje oddzielną dyskusje na ten temat. Dyskutować mamy w sobotę 22 września między 14 a 18 (tak, to jutro).
Treść tej dyskusji zostanie opublikowana w dodatku do październikowego M&M.
Jeśli chcesz, żeby coś w tej dyskusji padło, to chętnie Cię zacytuję, o ile wpiszesz się w komentarzu. Możesz też blipnąć albo mailnąć na poczcie Google [nick: pwrzosin].
Komentarze (3)
Bez przyjaciół i seksu. Ameryka uzależniona od sieci.
 Oceń wpis
   
Internet addictionWstrząsające wnioski płyną z raportu przedstawionego dziś przez agencje reklamową JWT (część grupy WPP). Amerykanie przedkładają doznania w sieci nad realne przyjaźnie i seks.

Tylko 1/5 ankietowanych przez agencję Amerykanów twierdzi, że czuła by się dobrze, gdyby odcięto im dostęp do internetu na dłużej niż tydzień.
Amerykanie offline czują niepokój, znudzenie, izolację.
48% ankietowanych czuje "stratę czegoś ważnego" kiedy nie jest online. Ann Mack - dyrektor ds analizowania trendów w JWT komentuje dla Reutersa wyniki - "Ludzie [bez internetu] czują się odcięci od świata, znajomych i rodziny".
20% pytanych przyznało, że przez Internet mniej czasu poświęca na seks. Telefony komórkowe z dostępem do sieci przegoniły już telewizję jako najbardziej potrzebne narzędzie.
Ann Mack mówi dalej "[internet] zabiera czas poświęcany na inne aktywności, takie jak seks, rozmowy twarzą w twarz, oglądanie TV, czytanie książek i gazet."

Z badania wynika też, że szerokopasmowy dostęp w domu już nie wystarcza. Amerykanie oczekują szybkiego dostępu do Sieci w zaawansowanych urządzeniach mobilnych takich jak iPhone czy Black Berry.
To nowy rodzaj specyficznie uzależnionych od sieci użytkowników. Rezydenci Cyfrosfery (Digitivity Denizens). Telefon z dostępem do sieci jest przedłużeniem ich osobowości, sfera online przenika ich realne życie a WiFi jest dla nich ważniejsze niż TV. JWT chce do tej grupy docierać dla swoich Klientów. Ale wnet zastanawia co innego:
Czy społeczeństwa krajów rozwiniętych mogą jeszcze istnieć bez internetu? I czy mojego bloga nie czytają właśnie Digitivity Denizens?

[Badanie przeprowadzono na próbie 1 011 dorosłych Amerykanów między 7 a 11 września]
Zobacz też badanie uzależnienia od internetu przeprowadzone przez Stanford University School of Medicine. A clee bagatelizuje :)
Komentarze (11)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ankieta
Co stanie się z telewizorami?
Zostaną wyparte przez komputery PC
Przejmą funkcje komputerów PC
Razem z PC znikną z rynku
Będą się rozwijać niezależnie od komputerów
Nie mam zdania na ten temat
Mam inne zdanie (komentarz pod wpisem)
O mnie
Piotr Wrzosiński
Piotr Wrzosiński
Najnowsze wpisy
2011-10-03 10:41 W zeszłym tygodniu pod nowym adresem
2011-09-25 18:20 Minął kolejny tydzień
2011-09-19 11:07 Podsumowanie tygodnia
2011-09-12 13:37 Przedruk i przeprowadzka
2011-09-02 17:36 Wybierz swój e-book!
Najnowsze komentarze
2015-02-24 18:33
KamilDawid:
Minął kolejny tydzień
Mam nadzieje, że to nie będzie koniec bloga. Zapraszam
2014-10-08 04:36
Thank you:
Nie ukradliśmy tego HTC z Windows Mobile. Serio.
Thank you http://gamesfree4flash.blogspot.com/[...]
2014-10-08 04:34
Thank you:
Nie ukradliśmy tego HTC z Windows Mobile. Serio.
Thank you http://downloadgamesair.blogspot.com/[...]